vrijdag 15 februari 2008

Preparing the first round

De licencie aanvraag zit op de post, dus kan ik me gaan richten op de eerste driftronde. Zodra m'n licencie in de bus valt stuur ik de aanvraag voor de eerste wedstrijd weer terug. De stapels banden liggen al klaar in de schuur, tot ergernis van m'n ouders. De volvo heeft al een tijdje geen aandacht meer gehad, tot ergernis van de waterpomp. De waterpomp?! Ja, de waterpomp heeft besloten al z'n gal te spuien, kortom hij is lek. Dus ik ga een zonnige middag uitzoeken om de waterpomp te vervangen. Lekker op m'n gemak :]
Ondertussen ben ik ook aan het nadenken wat ik allemaal nog aan de 340 ga aanpassen. Voor 6 maart wil ik de 6-punts gordels geplaatst hebben. Dit is simpelweg nodig om veiligheidsredenen. De overige tijd wil ik eigenlijk in de 343 turbo steken, want als ik de 340 blijf verbeteren komt de 343 nooit af. De 343 turbo is bijna APK klaar, dus zal ik een dag prikken om hem voor de keuring weg te brengen. Ik hou iedereen op de hoogte!

Wat is driften?