donderdag 28 augustus 2008

Sponsor Mindvibes

Website Mindvibes
Etienne en Susanne kende ik al een tijdje. Etienne is namelijk de broer van een vriend van me. Op een zonnige middag zat ik op het terras met een Ice-tea. Etienne, Susanne, vriend Sander en nog wat vrienden zaten ook te genieten van het lekkere weer dat deze zondag ons bracht. We hadden het over het driften waarop Sander ineens zei: “Hey Etienne, is sponsoring niet iets voor jou zaak?” Etienne gaf aan dat leuk te vinden. Maar hoe dan? En wat precies? Later via de mail stelde ik voor om gewoon een avond gezellig bij elkaar te gaan zitten en onder het genot van een biertje alles door te spreken.
Zodoende zaten we weer bij elkaar om te kijken wat ik voor Mindvibes zou kunnen betekenen en andersom. Natuurlijk kan er een sticker op de driftauto, ook komt er op mijn website een stukje over Mindvibes. Naamsbekendheid en promotie, daar draait het allemaal om. Wat kan Mindvibes voor mij doen? Ik was positief verrast te horen dat ik een financiƫle bijdrage kreeg, ook komt er in de loop van het jaar een professionele website. Daarnaast helpt Mindvibes me bij het uitdenken van nieuwe plannen, grafische vraagstukken en mogelijkheden van promotie.

Hendrickx Motorsport kijkt uit naar een prettige en gezellige samenwerking. Etienne en Susanne, bedankt voor de hulp!


Mindvibes ((( Graphic Design | Events | Merchandise ))) verzorgt alles op het gebied van uitstraling en promotie.
Het visitekaartje is niet het enige ‘visitekaartje’ van een bedrijf, ook de website, de bedrijfskleding en de advertenties zeggen veel over waar een bedrijf voor staat. Uitstraling, betrouwbaarheid en creativiteit in bedrijfsuitingen zijn hierbij bepalend voor langere tijd.
Op het gebied van grafische vormgeving, evenementenorganisatie en merchandise regelt Mindvibes alles wat men wenst: Van huisstijl tot website, van bedrijfskleding tot promotieartikelen voorzien van bedrijfslogo en van presentaties tot publieksevenementen. Het resultaat hiervan is een uitstraling die past bij het bedrijf!

Bezoek de website:
http://www.mindvibes.nl/

Wat is driften?