maandag 14 april 2008

De Frits-Fans!


Een vriendin van me kwam met het idee, “je moet de Frits Vrienden oprichten joh! Dan kunnen we je allemaal steunen.” Zodoende kwam er een map waar mensen zich op in konden schrijven. (uiteraard kan het ook digitaal!) Ik noem het de Frits-Fans, bekt lekker en strekking is meteen duidelijk. Fan van Frits! Ik wilde het bedrag laagdrempelig houden, dus vanaf €25 leek me een mooie prijs. Mensen die met hun (bedrijfs)logo op de auto willen kunnen terecht vanaf €50.

- Gratis meerijden op wedstrijddagen tijdens de trainingen, een super ervaring!
- Waardevolle vermelding op de website www.hendrickxmotorsport.blogspot.com
- Er komt een Frits-Fans bedankt sticker op de auto
- Eeuwige dankbaarheid
- Op de foto met Drift-Frits en de volvo 340 turbo
- Wensen? Vraag maar raak!
- Vanaf €25 Frits Fan
- Vanaf €50 (bedrijfs)logo op de auto en website

Wil je ook Frits-Fan worden? Spreek me aan of stuur een email naar fritshendrickx(AT)hotmail(DOT)com. Je ontvangt het inschrijfformulier retour.

De volgende mensen zijn Fan van Frits:
Mart de Rijke
Saskia & Rick
Paul Galama
Nic de Groot
Joost van Hooydonk
Tjerk Wesselink
Erik van Walsum
Maarten Taks
Erik Buijs
Yde Wesselink (House of Motorsports)
Meo Jochemsen
Cees en Wilma Hendrickx
Sander Holten (Der Stuub)
Doeke Dobma
Ruben van Beusekom (RUVO)

Als je niet op de website vermeld wilt worden kun je dat uiteraard van tevoren aangeven.


Wat is driften?