donderdag 31 januari 2008

Driftwedstrijden rijden

Tijd voor een update! Een uitgebreid verhaal blijft deze keer achterwege, maar toch wil ik graag laten weten dat het me gelukt is de driftlicencie te halen. (met de 64pk volvo 340!) Het was een superdag, heel veel geleerd en zelfs nog flink geoefend in het twindriften. Een aantal mensen van de xtreme drift organisatie hebben gevraagd of ik komend jaar ook wedstrijden ga rijden. Hierop kon ik nog geen zeker antwoord geven. Inmiddels is het duidelijk dat m'n nieuwe programma op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen vrij flexibel is. Naast school is/was het tweede struikelblok het geld..
Naja, ik heb simpelweg besloten om er naar te streven ALLE wedstrijden van de kamikazedriftcup te gaan rijden. M'n auto kost letterlijk niks in onderhoud, en die 100 euro inschrijfgeld die zie ik wel op te hoesten, dan hoef ik alleen nog de benzine voor die dag te betalen.. Ach, komt goed.... Kom maar op met die bmw's! Ik lust ze rauw!

Voor meer informatie over de kamikazedriftcup:
http://www.xtremedrift.com/index.php?module=multicontentpage&multicontentpage::page=kamikaze&

Ander nieuws is dat ik op het Speed & Gein festival mag komen driften.
Voor de geïntereseerden alvast de website: www.speedengein.com

Wat is driften?