
-behoorlijk wat gereedschap
-reserve cardanas, startmotor en dynamo
-extra benzine
-8 extra banden
-milieuzeil
-vloeistoffen
-etc


Gelukkig was het niet heel druk op de beginnersbaan, waardoor Nic gewoon kon gaan driften. In het begin viel het flink tegen, want de betonbaan gaf ontzettend veel grip. Dus ik zelf in de auto gestapt om te kijken hoe het mij lukte. Met veel moeite kon ik vloeiende donuts draaien om de kegels. De instructeur, prodrifter Vernon, heeft ook nog even gereden en bevestigde dat het erg lastig was. Nic en ik besloten terug te gaan naar de loods om andere achterbanden te monteren. Hierna ging het al een stuk beter. We wisselde om de beurt af, zodat ik een tijdje op de grote baan en Nic op de beginnersbaan kon rijden.






Ik was verrast door de vele positieve reacties die ik kreeg. Het blijkt nu ook dat m'n diff bullit-proof is. Ook vond ik het vet om nog iemand te kunnen helpen met het losdraaien van een fuseemoer. We gingen aan het eind van de dag voldaan naar huis, al in het achterhoofd wat ik allemaal verder aan m'n volvo ga aanpassen.
Ik wil in het bijzonder Vernon Zwaneveld bedanken, voor de vele tips en de gezelligheid. 24 Janurai ga ik naar de driftschool in Zolder, waar ik hoop m'n licencie te halen. Er zal vooraf eerst nog heel wat gesleuteld moeten worden om de 340 beter driftbaar te krijgen....
Ter afsluiting een filmpje op Youtube. Bij 0:30 en 3:07 zie je mij voorbij glijden
http://www.youtube.com/watch?v=M90lPOFlIbw