dinsdag 15 januari 2008

24 januari Driftschool @ paddock Zolder

Jawel, de volgende driftdag is alweer in zicht! Na eerst geproeft te hebben van het RDW-circuit te lelystad, daarna volledig los te zijn gegaan op Niederrhein, is nu de paddock van circuit Zolder aan de beurt. Xtremedrift organiseert regelmatig "Driftschool", waarbij het ook mogelijk is om de driftlicencie te behalen. Nu had ik na Niederrhein besloten dat de 340 behoorlijk aangepast moest gaan worden om de licencie te kunnen gaan halen. 64pk is simpelweg te weinig vermogen om bepaalde bochten mooi af te kunnen maken. Eventueel zou ik de 343 turbo zelfs al zover klaar kunnen krijgen voor 24 Januari. Het lot besloot anders helaas. Wegens een hertentamen 25 Januari kan ik het me niet permiteren onder één van de volvo's te gaan liggen komende dagen.
Ik heb besloten om de 340 gauw even na te kijken en verder geen aanpassingen meer door te voeren voor 24 Januari. Gelukkig kan de volvo ontzettend veel hebben, want hij is verder helemaal in orde. Het is nog even afwachten of het gaat lukken om de licencie te behalen, maar het is zoiezo een dag ontzettend veel lol!

Wat is driften?